March 12

Մայրենիի ֆլեշմոբ

1. Գրի՛ր համանուն բառեր, կազմի՛ր դրանցով նախադասություններ այնպես, որ մի դեպքում համանուն բառը հանդես գա որպես հասարակ անուն, մյուս դեպքում՝ հատուկ անուն։
Ծաղիկ – ծաղիկ, Անուշ – անուշ․ Դասարանի միակ գերազանցիկը Ծաղիկն է։ Իմ ամենասիրելի ծաղիկը ՝ մանուշակն է։ Անուշը շատ գեղեցիկ նկարներ է նկարում։ Դրսում տարածվել է ծիրանի ծաղկի անուշ հոտը։

2. Կազմի՛ր նախադասություն, որի առաջին բառը լինի միավանկ, երկրորդը՝ երկվանկ, երրորդը՝ եռավանկ, չորրորդը՝ քառավանկ․․․։
Տան այգում աճեցնում են մանուշակներ։

3.Առանձնացրո՛ւ այն բառերը, որտեղ «ա» տառը արմատական հնչյուն է, ոչ թե հոդակապ։

Ծաղկաման, աղավնատուն, աղվեսագիրք, ափաչափ, ծառատունկ, բարձրախոս, բոցակեզ, շաքարաման, աղաման,  քաղցրանուշ

4. Բառաշարքերում գտի՛ր և առանձնացրո՛ւ հոմանիշ զույգերը։

Ա. Բազմաթիվ,ազգական, բարեկիրթ, անուշ, ժլատ

Բ. Մերձավոր, քաղաքակիրթ, անհաշվելի, գծուծ, դուրեկան
Ազգական – մերձավոր, բարեկիրթ – քաղաքակիրթ, անուշ – դուրեկան, ժլատ – գծուծ։

5․ Գրի՛ր 6 բառ, որոնցում հնչյունների և տառերի քանակը՝

ա) նույնն է,

բ) տարբեր է
ա) ծաղիկ, տուն, ամպ, բարակ, պատուհան, բալ։ բ) Եղնիկ, ոզնի, արև, երեամակ, ելակ, երես։

6․ Բառաշարքերում գտի՛ր և համապատասխանեցրո՛ւ դարձվածքների իմաստները։

Ա․Ականջը ձայնի, դաստարկ խոսք, բազեի աչք, բախտը քաշել, կանաչ ճանապարհ

Բ, Անիմաստ խոսք, լուրի սպասել, արդյունավետ ընթացք, սուր տեսողություն, հաջողություն ունենալ
Ականջը ձայնի – լուրի սպատարկ խոսել, դաստարկ խոսք-անիմաստ խոսք, բազեի աչք – սուր աչք, բախտը քաշել – հաջողություն ունենալ, կանաչ ճանապարհը – արդյունավետ ընթացք։

7. Բառքամոցի. փորձի՛ր հնարավորինս շատ բառեր «քամել» գրքատոն բառից:
Տաք, Նանա, քանոն, Նոնա, գնա, քար, նոտա, տար։

8.Բանաստեղծության տողերը խառնվել են: Դասավորի՛ր դրանք:

«Լույս խորշոմներ ու գծեր, մայր իմ անուշ ուանգին:

Հիշում եմ դեմքը քո ծեր, մայր իմ անուշ ուանգին,

Դեմքիդ ստվեր է գցել, մայր իմ անուշ ու անգին

Ահա նստած ես տան դեմ, ու կանաչած թթենին»:

Հիշում եմ դեմքը քո ծեր, մայր իմ անուշ ու անգին, Լույս խորշոմներ ու գծեր, մայր իմ անուշ ու անգին: Ահա նստած ես տան դեմ, ու կանաչած թթենին: Դեմքիդ ստվեր է գցել, մայր իմ անուշ ու անգին :

9. «Ինչքան աշխարհը սիրես ու աշխարհով հիանաս… » միտքը շարունակելով՝ հորինի՛ր պատմություն։
«Ինչքան աշխարհը սիրես ու աշխարհով հիանաս այնքան գեղեցիկ ներդաշնակ կյանքով կապրեց։ »


Posted March 12, 2023 by annavelicyan in category Մայրենի

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*